louisesblogg

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

MTM TRADING INTERNATIONAL- AKTA ER FÖR DOM!

Av Louise - 25 januari 2011 21:27

Är det verkligen tillåtet för ett företag att inte ha något telefonnr man kan nå dom på? Har mailat och mailat men utan svar.. Dock hittade jag ÄNTLIGEN mitt kundnr i miniatyrstorlek på fakturan. Så jag gick in på hemsidan och sa upp mitt abbonemang. Hoppas bara det funkar, kan nästan slå vad om att dom kommer fortsätta skicka paket ändå.. Och jag ska tamefan inte betala för det jag fått för det har jag meddelat att jag ville skicka tillbaka!


Det sjukaste är att jag precis försökte gå in på deras hemsida men det verkar inte fungera längre!


Akta er för oseriösa företag över internet. Gå till tandläkaren och blek tänderna ist! Det är mitt råd

 
 
linnea

linnea

7 februari 2011 12:15

Jag har råkat ut för exakt samma sak.. är i tvist med dom nu! Vet inte hur jag ska göra för att inte betala fakturan? Hur kom du in på hemsidan och loggade in? För mig funkar det inte. Blir GALEN! vilka jävla idioter...

/Linnea

http://linneaochlewis.devote.se

 
Ingen bild

Malin

22 februari 2011 19:50

STOPPA BLUFFÖRETAGET MTM TRADING!

Jag har skapat en grupp på Facebook, så att vi tillsammans kan stoppa MTM Trading. Det kan vara bra att alla går ihop och står för vad de tycker om blufföretaget!

Sök på facebook: Stoppa blufföretaget MTM TRADING!

Bli medlem! Alla röster räknas.

 
Ingen bild

Julia

5 mars 2011 13:24

Hej! Jag har råkat ut för precis samma sak! Jag har aldrig ens statat något abonnemang hos dem, och från ingenstans får jag tabletter och fakturor på saker som jag inte har beställt. Hur fck du tag på dessa människor?

Louise

7 mars 2011 15:13

Jag ringde deras "inkassobolag" GPDS EKONOMI och dom avslutade abbonemanget. Jag hänvisar dig till sidan, där får du en massa tips hur du ska göra: http://www.facebook.com/#!/home.php?sk=group_113508805391876&ap=1

 
Ingen bild

catharina Karlsson

15 mars 2011 10:37

Hej Alla som har blivit lurade på detta så kallade företag. Jag har sagt upp och sagt upp mina grejer och lik förbaskat kommer det fler Inkasso brev och allt . Har kostat mig mycke pengar.VAD SKA MAN GÖRA......ska anmälla dom jävlana....Håller ni med gott folk . MVH

 
Lina

Lina

22 mars 2011 20:58

fortsätt bestrida. det kommer då jag göra! nu hotar dom med tingsrätten, men varsegod! det kan då fan vara värt att betala en massa extra där om dom vinnner. tror dock inte dom är seriösa nog att dra det så långt..

http://linahelena.blogspot.com

 
Ingen bild

carina

11 maj 2011 17:49

Jag sitter i samma skit.Dom hotar med tingsrätten...Men vi är många som isådana fall ses där=) Jag har fått idec månad bekräftat på min uppsägning,men det skickas ändå grejer till mig som jag returnerar.

 
Ingen bild

P3 Nyheter

21 juni 2011 08:28

Hej! Idag uppmärksammar P3 Nyheter kritiken mot MTM Trading international. Gå gärna in och lyssna och kommentera. Mvh Elin Joleby, reporter http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=4564265

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 augusti 2013 23:55


Ja vi får väl se.. :)      

Av Louise - 24 april 2013 22:22

Hade man tagit bort allt snusk, mailen och alla snuskiga detaljer hade det varit en bra och spännande bok. Förstår inte hur de ska klara av att göra film av boken, inte utan att göra en porrfilm iallafall. Godnatt...

Av Louise - 24 april 2013 22:17

Idag fick Gabriel åka traktor för första gången. Han var helt mållös och jag är helt övertygad om att det är det enda han kommer vilja göra hos farmor och farfar :)...

Av Louise - 17 april 2013 20:55

Av Louise - 17 april 2013 20:54

Idag har jag och älsklingen målat. Det mesta av färgen hamnade på bord, kläder och hud.. Men lite fint blev också :)...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag om mina siberian huskies, min familj och lite annat smått och gott som händer i min vardag. Vill du veta mer? Läs ! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards