louisesblogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Louise - 30 oktober 2012 12:53

Nu är det snart dags att köra till jobbet. Två kvällar kvar!!

Måste passa på att ladda mina energidepåer innan så det blir 15 min mys med Lilja nu :)

Av Louise - 30 oktober 2012 09:29


Av Louise - 30 oktober 2012 09:26

Lilla Liljan är så värdefull. Hon förgyller mitt liv och är min bästa vän?

Av Louise - 29 oktober 2012 13:50

Har nu en timmes rast innan jag ska ge mig på nästa pass 14.30-22.00 Känner precis inte för att hoppa v glädje. Går och lägger mig en stund ist..

Av Louise - 27 oktober 2012 20:36

Idag hann jag till Amnesty för 2h jobb. Alltid lika roligt! Jag är på klädesavdelningen och jobbar mest med uppackning och sortering. Vi får in mycket skit men också otroligt mycket fint! Idag köpte jag ett gammalt symaskinsbord till Lotta och en trävagga till mig. Nej vi ska inte ha barn men det var ett fynd som jag ska spara till nästa parvel:) sen hittade jag ett par vinterstövlar till mamma som såg helt nya ut och två Ralph lauren tröjor till Martin. Som sagt mycket fynd! Och pengarna jag la på detta är runt en hundralapp. Sjukt billigt.

Jag kan verkligen rekommendera Amnesty förmedlingen i Hörby för alla second hand intresserade ! Både kläder och grejer !

Av Louise - 27 oktober 2012 20:31

Imorgon börjar nedräkningen! 4 dagar kvar på jobbet. Har en 3 kvällar och en delad tur (7-22) framför mig. Sen blir det arbetsförnedringen på torsdag. Helt ok faktiskt :)

Av Louise - 26 oktober 2012 23:42

Ovido - Quiz & Flashcards