louisesblogg

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Louise - 13 januari 2011 16:21

Urk det är inte kul att vara gravid, iallafall inte just nu. Känns som att kroppen är i värsta uppror. Ena sekunden är man varm och sen plötsligt börjar man frysa. Är verkligen känslig för kyla. Jag mår illa nästan ständigt och det är nog det värsta. Jag mår illa för att jag behöver äta, så äter jag och sen mår jag illa för jag har ätit. När jg väl äter har jag knappt någon aptit. Jag blir toksugen på allt! Men äter jag det så är det inte längre gott. Hopplöst!!! Mamma säger att det blir bättre efter 3 månader OFTAST. Jag hoppas verkligen..

Av Louise - 13 januari 2011 16:12

Vi väntar bara på att lilja ska sätta igång och löpa. Ena dagen är det precis som att hon satt igång för silver springer efter henne och luktar henne i snoppen och piper. Hon kissar mycket osv. Men sen dagen efter är allt som vanligt. Jag vill bara få det överstökat. Vi hade bestämt att vi skulle behålla 2 valpar men nu när jag funderat över det blir det nog bara en valp. Sen efter kullen lämnat hemmet så ska vi nog kastrera lilja ist för silver. Hon blir så jobbig innan löpet och det kan starta 2 månader(!) innan. Det blir även så jobbigt förSilver varje gång hon löper.. Plus att hon slipper riskera att få cancer i livmodern sen när hon blir äldre. Så det är mer fördel att kastrera henne framför silver.

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag om mina siberian huskies, min familj och lite annat smått och gott som händer i min vardag. Vill du veta mer? Läs ! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards