louisesblogg

Alla inlägg under mars 2012

Av Louise - 31 mars 2012 21:37

Nu är det mörkt och tyst i huset. Martin är iväg med några vänner, Gabriel och Lilja sover inne i sängen och Siover sover i köket. Om 20 minuter är det earth hour så alla lampor i huset är släckta. Brasan är dock tänd, tillsammans med mitt stora 3-veks Partylite ljus. Detta är vad jag kallar egentid. Så jävla najs! Tänkte kolla på en film men jag vill inte bli "distraherad" utan endast njuta av stunden. Känner hur kärlek och energi strömmar genom min kropp, jag älskar verkligen min familj. De betyder allt. Pengar, resor, kläder, möbler, fester, shopping - det är bara förgängliga saker. Det är människorna som spelar roll. Jag är så enormt tacksam för min lilla Gabriel som är det starkaste ljuset i mitt liv. Han får mig att bli en bättre människa. Sen han föddes har jag blivit så förändrad, jag har fått mer empati och vill hjälpa människor omkring mig. Dock känner jag att det kan blir för mycket. Måste börja ta hand om mig själv bättre. Och det ska jag...

Av Louise - 19 mars 2012 10:33

 

Av Louise - 13 mars 2012 19:41

Och planerna är ännu en gång ändrade.. Orkar inte skriva om det nu när jag har ipaden, får bli när jag sitter vid en vanlig dator. Iaf såflyttar vi hem till osbyholm i slutet av månaden. Gabriel blir 7 månader om två dagar.. Fattar inte vart tiden tar vägen?! Upptäckte dessutom en liten tand som tittar fram i gossens underkäke idag. Min lilla älskling börjar bli stor!

Av Louise - 6 mars 2012 16:18

Efter 10 dagar ser min vänsterfot ut så här. svullnaden är nästan helt nere men mina tår har blivit läskigt blå :/h

Högerfoten är fortfarande svullen i leden.. Men på vårdcentralen sa de att jag inte bhövde komma in eftersom de inte kan göra något åt en stukning. Så jag får fortsätta halta runt


 

Av Louise - 4 mars 2012 20:38

Lyssnar på Lucas Silveira´cd mocking bird och deppar en stund till.. Sen ska gossen matas.


Av Louise - 4 mars 2012 20:36

Vecka 12 börjar jag och gossen i Kristianstad!


Av Louise - 4 mars 2012 20:08

               

Skapa flashcards