louisesblogg

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Louise - 15 januari 2011 23:20

Jag är ordet desperat personifierad!! Vädret håller verkligen på att ta kål på mig.. Jag hatar det verkligen! Först lite snö sen regnar det sen fryser det på igen och blir farligt mycket is, sen regnar det igen och så håller det på. Det är så grått och dimmigt nästan var dag. Vill bara dra ner rullgardinen när jag vaknar på morgonen än tvärtom.


Jag och Martin har pratat om solresa men kommit fram till att vi inte har pengar att resa bägge. Så Martin tyckte ju att jag kunde åka med en kompis MEN det verkar inte som att någon jag känner har varken pengar eller ledigt. Så nu är jag nästan så desperat att jag bokar något och åker själv! Visst mobbat att åka iväg en vecka själv, men vad ska jag göra? Sen efter augusti lär jag inte kunna resa någonstans på minst 2 år. Och hur farligt kan det vara att åka själv??

Månaden jag funderar på är mars eller april.. Senast maj sen är jag för långt gången i graviditeten.


Förslag på resmål:

Makrigialos, Kreta (det bästa stället på jorden enl mig :) )




Av Louise - 15 januari 2011 22:47

                   

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag om mina siberian huskies, min familj och lite annat smått och gott som händer i min vardag. Vill du veta mer? Läs ! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards