louisesblogg

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Louise - 23 januari 2011 12:42

          

Av Louise - 23 januari 2011 12:39

Idag fyller min lilla snutta 2 år och blir därför stora damen. From nu räknas hon som en vuxen hund. Men för mig är hon alltid min lilla flicka <3


  

Av Louise - 23 januari 2011 12:34


I veckan har det varit riktigt vårväder här i osbyholm med plusgrader och sol. Jag och vovvarna körde den långa rundan med sparkcykeln för första gången i år!

Härligt!


  

Av Louise - 23 januari 2011 12:25

Såge en annons på facebook om gratis tandblekning. Det var inte sån vanlig tandblekning med gel och skena utan på bilden var det en sån man satte in i munnen med en lampa. Det stod att man fick testa gratis och man behövde ej binda sig. Jag har gått på sånt många gånger innan så jag läste igenom annonsen ordentligt och det stod som sagt att det var helt gratis. Så jag tänkte att jag kunde pröva. MEN NU FICK JAG HEM SKITEN och den var inte gratis och det var bara en plastskena och gel. SÅKLART! Visserligen kostade det bara 100kr men jag blir så jävla trött på sånt!! Ska ringa dit på måndag fm och säga att jag vill skicka tillbaka skiten och inte vill betala, har ju 14dagar ångerrätt. IRRITERANDE, denna gången blir den sista och det har jag lovat mig själv. Orka med sånt här

Det sämsta av allt är att det inte går att säga upp abbonemanget via deras sida som dom utlovar att man kan göra. Man måste ha sitt kundnr för att säga upp abbonemangen , LÄTT ? NEJ för jag har inte fått något jävla kundnr!!!!!!


http://www.mtmtradingsverige.se/ <-- skitföretaget jag varnar om!

Av Louise - 23 januari 2011 12:17


Var och handlade lite smått och gott på hälsokostbutiken Naturligtvis i Hörby i fredags. Det blev en stor flaska blutsaft (jättebra om man behöver extra järn), en flaska havandeskapsolja för att smörja magen från Weleda, yogite med smaken Jamaica och mumomega (fettsyror som gravida behöver). Och så¨blev det även lite förbandsplåster till Martin som skjutit sig själv i handen med en spikpistol på jobbet. Så vi satt på vårdcentralen i Hörby halva eftermiddagen i fredags men som tur är hade spiken missat ben och bara träffat mjukdelar så det var inte så farligt. 


  

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag om mina siberian huskies, min familj och lite annat smått och gott som händer i min vardag. Vill du veta mer? Läs ! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards