louisesblogg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Louise - 7 augusti 2011 21:22

Fortfarande ingen bebis.. Och mitt tålamod börjar verkligen ta slut! Har ont och vill bara få förlossningen överstökad. På tisdag har jag nästa barnmorskebesök. Får se vad min nya barnmorska nr 3 har att säga. Har börjat få rätt så mycket bristningar på magen.. Vilket visserligen är mitt minsta problem just nu men ändå väldigt störigt.


Har fått en massa tips om hur jag kan försöka få igång värkarna, t ex som: dricka hallonbladsté, ut och gå mycket (gärna i uppförsbackar), stutsa på en pilatesboll mm. Idag försökte jag att dansa zumba. Fick lite hårda sparkar av bebis så han gillade nog inte det.. Efter att ha kört a 5 min märkte jag att min höft inte heller gillade det, så jag fick sluta. Gick ut och skulle hoppa hopprep men det var ännu svårare för när jag hoppade kändes det som att mina knän skulle kollapsa.. Så jag ger upp för idag!


Ska ta mig en dusch och hålla tummarna att värkarna sätter igång av sig själva inatt. Imorgon börjar Martin att jobba igen och jag ser inte fram emot att bli ensam hemma :( Så om gossen kunde komma inatt så är Martin hemma ytterligare 10 dagar. Hoppas!


 


MIna håriga bebisar med det stora benet vi fick av Lotta och Leo. 

Av Louise - 4 augusti 2011 23:34

 

Av Louise - 1 augusti 2011 23:03

Så nu har kusinen Raisa åkt hem och vardagen bör återgå till det normala.

Imorgon har jag planerat att jag vill föda mitt barn !! BF är beräknad till den 17 augusti men min mage sprängs snart.. Så lilla bebis kan komma nu!!!


  


Bebis ansikte. Vecka 32

Av Louise - 1 augusti 2011 22:51

Östra vrams kyrka

  


:) 


Andreas och Johanna


  

Kyrkan (har en ny rolig app på mobilen som gör att bilderna ser gamla ut) 


Barnens lekhörna 


Martin


  

  Min bröllops outfit :) Är rätt så stolt att jag orkade gå 7h i pumps! Men när vi kom hem var mina fötter RÄTT döda

Ovido - Quiz & Flashcards