louisesblogg

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Louise - 29 augusti 2011 18:44

Ja nu känns det tydligt att hösten har kommit till skåne! Idag har det varit småkyligt och blåsigt. Men ändå sol. Riktigt höstväder som sagt. Jag älskar verkligen hösten och bara längtar ut! Just nu lever jag mitt liv i soffan. Får ont när jag anstränger mig och det blöder mer då. Vill bara att dessa helvetes stygnen ska läka! PUST


Som sagt så händer det inte så mycket just nu och jag har ingen lust att sitta och skriva om alla meningslösa program jag sett idag. Kan dock meddela att min lilla gosse är världens finaste :) Även om han varit på lite dåligt humör idag.



Lilla nallebjörnen <3

 

Av Louise - 29 augusti 2011 18:35

Mitt absoluta favoritprogram just nu är true talent. Denna killen Gonzalo Yanez är HELT fantastisk och hans sång väcker känslor! Underbart!


Ovido - Quiz & Flashcards