louisesblogg

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Louise - 23 augusti 2011 04:03

Ja då är klockan 4 och Martin har precis gått och lagt sig. Lilleman ligger och sover gott i vagnen och jag har satt igång ett avsnitt avsnitt av masterchef australia. Kom på att jag kunde passa på att blogga, speciellt eftersom jag inte hinner göra det på dagen. Hinner inte göra något på dagtid, antar att det kommer bli bättre när vi fått rutin på saker. Just nu är det bara till att lev i nuet och göra det som måste göras, dvs byta blöja - mata - rapa lilleman. Hinner knappt ens ät själv. Men nu har jag ju att ta av så det är lugnt :) vi var på BVC igår och det såg bra ut. Gossen hade gått upp 300g på 4 dagar, så nu kan jag sluta oroa mig över att han inte får tillräckligt med mat. På tordag ska vi dit igen. Imorgon ska jag bara ta det lugnt, mina stygn svider och bränner så fort jag anstränger mig lite.

Ovido - Quiz & Flashcards