louisesblogg

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Louise - 28 augusti 2011 13:08

Igår morse när jag vaknade upptäckte jag att lillemans vänsteröga var jätte geggigt. Jag tvättade med ljummet vatten till och från under hela dagen men på kvällen så svullnade det upp och ögonvitan var helt röd. Ringde till sjukrådgivningen och de sa att vi skulle in till akuten. Så kl halv åtta körde vi in dit och kl tio var vi hemma igen. Kände mig så frustrerad av att sitta där och vänta. Det måste ju va värsta smittostället för en bebis.


Vi fick recept på ögondroppar med antibiotika i. Hans öga ser redan bättre ut idag, så jag slipper oroa mig.. Martin tog hand om honom inatt så jag fick sova. Vilket verkligen behövdes. Idag blir det en lugn dag, den lilla utflykten till akuten igår var väldigt ansträngande för min kropp och stygnen.


Känns som att jag är 80 år..

Ovido - Quiz & Flashcards