louisesblogg

Alla inlägg under maj 2011

Av Louise - 25 maj 2011 12:16


Vi har Daniel och Nelly att tacka för denna fina tavla. Jag och Martin hjälpte såklart till med de har gjort mest. Ihopsättandet skedde för några helger sen hemma hos oss. Den ska limmas en omgång till sen ska den sättas upp.

Fin va? :)




     

Av Louise - 23 maj 2011 08:07

Igår var vi en sväng till hässleholm för att titta på när pappa och Lotta skulle ställa ut Leo. Trodde inte utställning skulle vara så stor! Fanns upp mot 30(?) ringar tror jag och så mycket folk och hundar! Det var en officiell utställning så mycket folk var egentligen väntat. Supermysigt, om jag hade fått bestämma hade vi varit där hela dagen :) Blev även lite shopping, var sin flytväst till vovvarna och en massa godis. I sommar hade vi tänkt ut och paddla och då ska ju såklart hundarna med!


Leo blev godkänd och fick ett fint omdöme. På kvällen grillade vi med mamma och Martins föräldrar. En lyckad söndag helt enkelt... Dock har jag fått JÄTTE problem med mitt vänstra ben, hoppas det inte är någon slags foglossningsgrej. Ibland har jag så sjukt ont att jag inte kan röra benet. Fortsätter det såhär så måste jag ringa och boka tid hos en sjukgymnast.


         

Av Louise - 23 maj 2011 07:56

                   

H&M

Av Louise - 23 maj 2011 07:48

Fick hem ett trevligt paket från H&M igår. Det innehöll bl a:








:)



Av Louise - 23 maj 2011 07:31

På torsdag går jag in i vecka 28 och därför ska jag göra glukosbelastning på onsdag. Dvs kolla så att jag inte har fått diabetes pga graviditeten.

Magen växer i full fart, har fått höra av många att jag inte har så stor mage men igår bad jag Martin ta en bild som jag kunde lägga upp här på bloggen. När jag såg den kunde jag inte fatta att magen var så groteskt stor!! Visserligen har den börjat vara i vägen mer, jag har svårt att sträcka mig efter saker när jag sitter ner eller huka mig. Gissa vad jag längtar till augusti! Inte bara för att få se min bebis utan även för att få tillbaka min kropp. Det är jobbigt att vara så begränsad.


Funderar på att börja äta lite nyttigare och dra ner lite på sötsakerna. Sist jag var hos BM (i början av månaden) hade jag gått upp endast 5kg, vilket inte är så mycket MEN mycket kan hända på den tid som är kvar. Jag vill bli av med mina gravidkilo snabbt efter att jag fött. Då är det kanske dags att bli nyttig nu, om inte annat än i förebyggande syfte :)


  

Av Louise - 21 maj 2011 23:00


Idag ville jag bara vara.. Ta det lugnt och bara ta dagen som den kom. Men pga av alla tankar dränkte jag mig i sysslor och nu värker ryggen och fötterna. Men samtidigt var det skönt, att få fly undan tankarna. Nu ska jag sova.. Imorgon är det en ny dag med nya tag. Vi ska åka till den officiella hundutställningen i hässleholm och kolla när Leo ställs ut. På kvällen kommer Martins föräldrar och vi ska grilla och fira att han fyllt år.


godnatt



 

Av Louise - 20 maj 2011 13:45


Idag har det gått ett år sen min bror Robin tog livet av sig. Det finns inte ord för hur mycket jag saknar honom och hur jobbigt det är.. Och alltid kommer att vara.

Jag hoppas att han har det bra där han har det nu och han vet hur saknad han är.

Älskar dig storebror <3



      

Av Louise - 17 maj 2011 21:00

Här kommer en bild från valborgshelgen då staketet åkte upp. Det är mycket småfix kvar men visst blir det bra? Ingen mer rymning för Silver inte :)


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag om mina siberian huskies, min familj och lite annat smått och gott som händer i min vardag. Vill du veta mer? Läs ! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards