louisesblogg

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Leo på utställning

Av Louise - 23 maj 2011 08:07

Igår var vi en sväng till hässleholm för att titta på när pappa och Lotta skulle ställa ut Leo. Trodde inte utställning skulle vara så stor! Fanns upp mot 30(?) ringar tror jag och så mycket folk och hundar! Det var en officiell utställning så mycket folk var egentligen väntat. Supermysigt, om jag hade fått bestämma hade vi varit där hela dagen :) Blev även lite shopping, var sin flytväst till vovvarna och en massa godis. I sommar hade vi tänkt ut och paddla och då ska ju såklart hundarna med!


Leo blev godkänd och fick ett fint omdöme. På kvällen grillade vi med mamma och Martins föräldrar. En lyckad söndag helt enkelt... Dock har jag fått JÄTTE problem med mitt vänstra ben, hoppas det inte är någon slags foglossningsgrej. Ibland har jag så sjukt ont att jag inte kan röra benet. Fortsätter det såhär så måste jag ringa och boka tid hos en sjukgymnast.


         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 augusti 2013 23:55


Ja vi får väl se.. :)      

Av Louise - 24 april 2013 22:22

Hade man tagit bort allt snusk, mailen och alla snuskiga detaljer hade det varit en bra och spännande bok. Förstår inte hur de ska klara av att göra film av boken, inte utan att göra en porrfilm iallafall. Godnatt...

Av Louise - 24 april 2013 22:17

Idag fick Gabriel åka traktor för första gången. Han var helt mållös och jag är helt övertygad om att det är det enda han kommer vilja göra hos farmor och farfar :)...

Av Louise - 17 april 2013 20:55

Av Louise - 17 april 2013 20:54

Idag har jag och älsklingen målat. Det mesta av färgen hamnade på bord, kläder och hud.. Men lite fint blev också :)...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag om mina siberian huskies, min familj och lite annat smått och gott som händer i min vardag. Vill du veta mer? Läs ! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards