louisesblogg

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

Varning!

Av Louise - 17 december 2010 21:42

SE FÖR ALLT I VÄRLDEN INTE FILMEN "FROZEN"

Den är skitdålig. Handlar om 3 ungdommar som fastnar uppe i en skidlift. Dom ska ta sista kvällsåket på en stor skidanläggning. Så trasslar det sig så liftvakten tror att alla har kommit ner och stänger av liften och släcker alla strålkastare. Visst troligt. Sen sitter dom i liften i några timmar innan dom tar tag i saken och på den tiden hinner det såklart både bli snöstorm och samlas blodtörstiga vargar. Dom visste att det skulle komma en storm så varför vänta? Och vargar är inte så aggressiva, dom är rädda för människor (speciellt på ett annars så folk tätt område). OCH så fortsätter filmen, sjukt dålig som sagt. Dom överdriver och väljer dom sämsta besluten.

 

Sorry var bara tvungen att gnälla lite eftersom jag slösat bort 1½h av mitt liv, nu sitter dessutom Martin och kollar på Iron man 2. Urk den vet jag är dålig utan att jag behöver se den.. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 augusti 2013 23:55


Ja vi får väl se.. :)      

Av Louise - 24 april 2013 22:22

Hade man tagit bort allt snusk, mailen och alla snuskiga detaljer hade det varit en bra och spännande bok. Förstår inte hur de ska klara av att göra film av boken, inte utan att göra en porrfilm iallafall. Godnatt...

Av Louise - 24 april 2013 22:17

Idag fick Gabriel åka traktor för första gången. Han var helt mållös och jag är helt övertygad om att det är det enda han kommer vilja göra hos farmor och farfar :)...

Av Louise - 17 april 2013 20:55

Av Louise - 17 april 2013 20:54

Idag har jag och älsklingen målat. Det mesta av färgen hamnade på bord, kläder och hud.. Men lite fint blev också :)...

Ovido - Quiz & Flashcards