louisesblogg

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Louise - 7 december 2010 20:20

  

Av Louise - 7 december 2010 20:04

Helgen var fullt upp, precis som den brukar.

Det blir så nu när jag inte jobbar inom vården längre. Då jobbade jag ju nästan alltid helg och då hann vi knappt göra något tillsammans. MEN nu är det annorlunda och därför brukar alltid helgerna vara fullbokade.


I söndags var jag, Martin och mamma på bio. Personligen tycker jag det är dåligt utbud på bra filmer för tillfället men vi hade sett trailern för filmen Devil så många gånger på tv så Martin hade redan bestämt. Filmen var underhållande men inget jag skulle se igen. Lite småläskig, av fem hundar får den 3 :)



Blev även lite shopping:) Kan ju inte låta bli när man är på Entré. Många säger att dom tycker det är så dåligt men jag gillar verkligen lokalerna + att dom har nästan alla affärer jag föredrar. Martin handlade en klocka för 1800kr så jag kunde helt ohämmat köpa vad jag ville. Så det blev bl a:




Sitter även framför Ellos hemsida och beställer hem lite kläder från esprit.

Varför plötsligt så slösaktig? Jo för att martin har kommit fram till att vi inte har några pengar att resa för i februari så det blir ingen semester. Något nöje måste man ju ha :P

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag om mina siberian huskies, min familj och lite annat smått och gott som händer i min vardag. Vill du veta mer? Läs ! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards