louisesblogg

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Louise - 10 december 2010 19:45


SUCK! Kom inte in på något jag sökte. Fattar verkligen inte hur det kan vara så jävla svårt? Jag hade inga dåliga betyg från gymnasiet, typ lite över medelbetyg. Känns så meningslöst att fortsätta hålla på och söka. Ska pröva göra högskoleprovet till våren men tror inte det hjälper mig något. Ser ut som att jag får satsa på KY utb eller en utb man betalar. SUCK IGEN!

ELLER så bara skiter jag i det och lever ett okomplicerat liv med ett okomplicerat jobb. Hade faktiskt starkt kunna tänka mig att ha familjehem..





  

Av Louise - 10 december 2010 19:26

Har funderat lite på vad det hade inneburit att vara äggdonator. Tänk att faktiskt kunna hjälpa människor som inte kan få barn. Varför inte om man kan?

Samma princip som att ge blod tycker jag. Ska läsa mer om det innan jag tar något beslut.


http://www.skane.se/templates/Page.aspx?id=189186

Av Louise - 10 december 2010 19:16

Idag tog  jag beslutet att klippa mitt hår kort. Otroligt skönt DOCK tunnade frisören ut det lite väl mycket. Så det känns som att jag har ett hårstrå kvar på huvudet.. Men men det växer ut. Själva längden är jag nöjd med!

  

lite sleten och med nya tröjan :)


Dagens fynd från H&M:

    


Tänk vad roliga fynd man kan hitta på H&M´s herravdelning. Jag har en liten fetish för fjantiga tryck på kläder :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag om mina siberian huskies, min familj och lite annat smått och gott som händer i min vardag. Vill du veta mer? Läs ! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards