louisesblogg

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Louise - 20 december 2010 22:10

Imorgon kommer det bli en väldigt stressig dag. Har en lång lista på saker som ska göras:

  • Köpa hundgodis och julklappar till vovvarna
  • Köpa julklapp till Martin
  • Fixa nytt mobiltbredband hos telenor
  • Köpa en minneskortläsare
  • Lämna tillbaka ljudböcker på biblioteket
  • Köpa ljuklapp till julklappspelet som vi ska spela på julafton
  • köpa julklapp till Raisa
  • dammsuga hela huset
  • Våttorka alla golven
  • Städa toaletterna
  • Röja undan skit ( gömmer allt i gästrummet så länge :) )
  • Rengöra akvariet
  • Lämna marsvinet Siv och kaninen Rufus i Vittskövle, dom ska bo där till nyår
  • Till kuratorn kl 14.00

Suck hur ska jag hinna allt detta på en dag? Får väl klona mig eller nått.. För allt MÅSTE göras. På onsdag ska vi hämta Raisa (min kusin) på Sturup och efter det ska vi hämta mamma i Malmö. Sen blir det till att handla all mat till julhelgen.

Usch vad jag hatar stress! Nästa år ska jag banne mig fira jul i thailand!!






Av Louise - 20 december 2010 10:22

Taget av Malin Granqvist. Mer bilder finns på hennes hemsida:

   http://www.lillgards.se/sv/Dragtraningar_traffar/Sidor/Hundtraff_Hovdala_19.12-10.html


Ovido - Quiz & Flashcards