louisesblogg

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Louise - 1 april 2011 23:17

Meningen är att jag ska försöka sova nu eftersom jag måste köra till Kristianstad imorgon kl halv åtta. Högskoleprovet börjar halv nio och jag har ingen aning om var. Eller det stod i högskolans lokaler men dom ju många lokaler !!! Lite härligt utspridda också.. Fan varför anmälde jag mig?! Skulle skitit i det och om jag gjort det hade jag haft chans att hå på hälsomässan/ prova på - mässan istället.Brukar gå på den varje år men inte i år.. Blir så deppig! Jag vet att jag inte ska vara negativ men jag vet att provet kommer gå dåligt, det gör det för dom flesta första gången. Och jag är ju inte precis känd som mästerpluggisen nr 1. Tänk om man kan få missfall av en sÅn här jobbig känsla ? Hoppas inte det.. Jag vill strunta i det men jag vet att jag måste lära mig att slutföra saker. Det är det ända sättet för att kunna ta tag i mitt liv.

Av Louise - 1 april 2011 10:08

Vill bara tacka min räddare, Karro, för att hon hänger med till nova lund idag!

Jag måste hitta en bikini!!!

6 dagar kvar tills min vita rumpa åker till Maspalomas.

Bråttom bråttom!


Av Louise - 1 april 2011 09:52



 

+

 

 


=


VALPAR!!! :D


Idag har vi varit hos vetrinären och gjort ultraljud på lilla Liljan. Hon var så duktig och låg så stilla och fint på britsen. Vetrinären såg 3 valpar men det kan finnas fler :) Han räknade med att dom var ca 30 dagar gamla, alltså kommer dom födas andra veckan i maj , ungefär. WIHOOOOO

Ovido - Quiz & Flashcards