louisesblogg

Direktlänk till inlägg 1 april 2011

Ångest inför imorgon

Av Louise - 1 april 2011 23:17

Meningen är att jag ska försöka sova nu eftersom jag måste köra till Kristianstad imorgon kl halv åtta. Högskoleprovet börjar halv nio och jag har ingen aning om var. Eller det stod i högskolans lokaler men dom ju många lokaler !!! Lite härligt utspridda också.. Fan varför anmälde jag mig?! Skulle skitit i det och om jag gjort det hade jag haft chans att hå på hälsomässan/ prova på - mässan istället.Brukar gå på den varje år men inte i år.. Blir så deppig! Jag vet att jag inte ska vara negativ men jag vet att provet kommer gå dåligt, det gör det för dom flesta första gången. Och jag är ju inte precis känd som mästerpluggisen nr 1. Tänk om man kan få missfall av en sÅn här jobbig känsla ? Hoppas inte det.. Jag vill strunta i det men jag vet att jag måste lära mig att slutföra saker. Det är det ända sättet för att kunna ta tag i mitt liv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 augusti 2013 23:55


Ja vi får väl se.. :)      

Av Louise - 24 april 2013 22:22

Hade man tagit bort allt snusk, mailen och alla snuskiga detaljer hade det varit en bra och spännande bok. Förstår inte hur de ska klara av att göra film av boken, inte utan att göra en porrfilm iallafall. Godnatt...

Av Louise - 24 april 2013 22:17

Idag fick Gabriel åka traktor för första gången. Han var helt mållös och jag är helt övertygad om att det är det enda han kommer vilja göra hos farmor och farfar :)...

Av Louise - 17 april 2013 20:55

Av Louise - 17 april 2013 20:54

Idag har jag och älsklingen målat. Det mesta av färgen hamnade på bord, kläder och hud.. Men lite fint blev också :)...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag om mina siberian huskies, min familj och lite annat smått och gott som händer i min vardag. Vill du veta mer? Läs ! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards