louisesblogg

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Louise - 15 april 2011 23:52

Nu har jag skickat min anmälan på studera.nu. Det blev bara halvfart/distans utb eftersom jag kommer ha en bebis. Ska även anmäla mig till någon rolig kvällskurs i Kstad, Malmö eller Lund. Har svårt att bestämma exakt vad. Några som jag är sugen på är lära mig spela piano, lära mig spela gitarr, zumba, salsa och afrikansk dans.


Här är min anmälan till studera.nu:


Höstterminen 2011

Du har anmält dig till följande utbildningar:

1. HKR-31923 - Sjuksköterskeprogrammet - Distans 180hp Dagtid,
Distans, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Högskolan Kristianstad, Kristianstad

2. HKR-32018 - Basmedicin I 30hp Blandade tider,
Distans, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Högskolan Kristianstad, Kristianstad

3. HKR-31067 - Hälsopsykologi 7,5hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Högskolan Kristianstad, Ortsoberoende

4. HKR-31065 - Hälsopedagogik 7,5hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Högskolan Kristianstad, Ortsoberoende

5. HKR-32118 - Matens och kroppens kemi 7,5hp Blandade tider,
Distans, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Högskolan Kristianstad, Kristianstad

6. MAH-38084 - Djurs medverkan i vård och socialt arbete 15hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Malmö högskola, Malmö


Av Louise - 15 april 2011 15:00

Var hemma kl 22.00 igårkväll. Planet landade visserligen 19.15 men det var ju på kastrup så vi skulle ta tåget till malmö. Idag är jag helt död. Nästan bosktavligen talat. Vet ej om det beror på den långa resedagen igår, järnbrist, vitaminbrist eller något annat som drabbar gravida stackare :P


Ska ladda upp bilder ikväll och skriva lite om resan. Har fullt upp för tillfället eftersom jag har bestämt mig för att ALL tvätt ska tvättas upp idag.


Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards