louisesblogg

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Louise - 6 april 2011 23:21

Ligger just nu i Sara och Alis bäddsoffa. Martin släppte av mig här för ca 2h sen och jag saknar han och hundarna redan. Fruktansvärt mycket!! Vet inte hur jag ska överleva 8 dagar utan dem? Jag saknar lilja mycket. Klart jag saknar silver och Martin mycket men jag vet att dom klarar sig. Lilja är mer känslig och är alltid med mig. Hon ligger alltid i fönstret på natten, vår säng står vid fönstret så hon ligger typ vid mitt huvud. Innan jag somnar på kvällen brukar jag ligga och sniffa in hennes goda doft från pälsen. Det gör mig trygg och avslappnad. Usch vad jag saknar henne...Vi ska gå upp halv fem imorgon, tåget till flygplatsen går tio över fem. Jag som normalt inte går upp innan kl elva på förmiddagen kommer ju typ avlida av trötthet. MEN det är värt det då kommer vi ju fram tidigare också.. Ska bli riktigt najs med 7 dagars sol och bad. Trots att jag kommer sakna min lilla familj. Vi kollade väderleken och tydligen ska det vara varmt och skönt alla dagar. De tre sist dagarna ska det bli riktig hetta:) nee nu är det dags att knyta sig!

Ovido - Quiz & Flashcards