louisesblogg

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Louise - 2 april 2011 23:56

Idag kände jag första sparken :) Det kändes inte jätte tydligt men tillräckligt. Jag tryckte tillbaka lite och då fick jag en liten spark igen. Mysigt. Skulle ju gjort högskoleprovet idag MEN imorse bestämde jag mig för att skita i det. Vilket jag inte ångrar nu efter att ha snackat med min kusin. Hon gjorde prove idag och tyckte det var svårt. Dessutom har jag haft en toppen dag med min älskling och vovvarna. Jag sov till kl elva och kl ett åkte vi in på prova på- mässan. Det var tyvärr inte så många som hade bord så det blev en snabb runda och lite småköp:) sen körde vi till Martins föräldrars gård i Linderöd och tog en lång skogspromenad med hundarna. Våren är verkligen här nu och jag kunde LÄTT gå utan jacka hela dagen!! Lilja rymde föresten.. Eller ja, vi släppte henne utan koppel för vi trodde hon skulle stanna hos oss eftersom hon är gravid. Så var dock inte fallet och hon var borta i skogen i 2h. Sen när hon kom tillbaka stank hon av piss. Vi kom fram till att hon måste hittat vildsvinens tillhåll och rullat sig där för att "kamuflera" sig. Eller nått.. Hon luktade så jävla surt men var så glad när hon kom hem att ville upp i famnen. Men icke. Det blev rakt in i duschen och som vanligt slutade det med att jag också fick en dusch.. Nu ligger jag här i sängen, med Lilja i fönstret och det luktar lika mycket grispiss som innan. Martin ska tvätta henne imorgon igen.. Hoppas det blir bättre då. Själv ska jag en sväng till malmö och träffa sara. Vi ska shoppa lite och planera resan. 5 dagar kvar nu:D

Ovido - Quiz & Flashcards