louisesblogg

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Den 25 april 2011

Av Louise - 25 april 2011 21:32

Idag har det varit en otroligt vacker vårdag med sommarvärme här nere i skåne. Men mentalt har det varit en tung dag.. Robin skulle ha fyllt 26 år idag. Jag skulle gått efter mitt hjärta och stannat hemma idag och sörjt för mig själv. Men istället var jag dum och åkte hem till pappa och Lotta i vittskövle för att äta och umgås med en massa. Det blev för mycket.


 Jag ångrade mig samma sekund som jag satte mig i bilen på vägen dit. Det fanns en person som verkligen inte gjorde det bättre. En person som får det att krypa under skinnet på mig. Jag vill inte nämna några namn men jag hade det verkligen svårt idag och hoppades att "denna" skulle kunna hålla sig borta från mig. Men icke.. Jag ville inte få ett utbrott inför alla och speciellt inte inför barnen.


SÅ det gick åt enormt mycket energi för att hålla masken. Vi hade även hämtat upp farmor som verkligen har blivit gammal och skruttig, bara det var jobbigt att se. Och det är även jobbigt att ha ansvar över henne eftersom hon är så långsam och inte kan kommunicera. Fast min lilla farmor lägger jag gärna energi på men kanske inte en dag som denna. Den ända jag inte hunnit tänka på är Robin. Vilket känns helt absurt. Jag gillar inte denna dagen. Det kommer aldrig hända igen att jag ställer upp på att vista mig i samma rum "denna" människa jag nämnde innan. Aldrig. Någonsin. PUNKT


Jävla kärring.

Om två veckor börjar min sorgterapi. Det är bla tack vare den jävla kärringen som jag behöver slänga alla pengar på det. Tack.................

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 augusti 2013 23:55


Ja vi får väl se.. :)      

Av Louise - 24 april 2013 22:22

Hade man tagit bort allt snusk, mailen och alla snuskiga detaljer hade det varit en bra och spännande bok. Förstår inte hur de ska klara av att göra film av boken, inte utan att göra en porrfilm iallafall. Godnatt...

Av Louise - 24 april 2013 22:17

Idag fick Gabriel åka traktor för första gången. Han var helt mållös och jag är helt övertygad om att det är det enda han kommer vilja göra hos farmor och farfar :)...

Av Louise - 17 april 2013 20:55

Av Louise - 17 april 2013 20:54

Idag har jag och älsklingen målat. Det mesta av färgen hamnade på bord, kläder och hud.. Men lite fint blev också :)...

Ovido - Quiz & Flashcards