louisesblogg

Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Lilja på rymmen igen!

Av Louise - 26 november 2010 18:25


Igår åkte jag och hundarna till vittskövle för att hämta upp pappa och Lottas broholmer. Jag och Martin ska vara hundvakt till på söndag :)

Tyvärr började det inte så bra, innan vi skulle hem till Osbyholm tog vi en promenad i skogen. Sen när vi kom tillbaka till bilen och jag skulle lasta in dom små djuren lyckades Lilja slita sig med koppel och väska. Hon bara kutade iväg med Leo efter sig. SUCK! Tur är att Leo kommer tillbaka nästan direkt. Jag bestämde mig för att följa Liljas spår och 2h efter hittade vi henne i skogen med kopplet intrasslat i ett träd. Har allvarliga funderingar på att köpa ett gpshalsband åt den olydiga flickan. Det räcker med att man är ofokuserad på henne en sekund när hon och Leo busar runt, så sticker hon. Men det var en lättnad att hitta henne, jag ylade när jag gick runt i skogen och det svarade hon på :)




LeoBus :)


  


    

Silver snackar med mig hela tiden :)


 

Lilja är lite avundsjuk att hon inte får lös som Leo!


 

Bus!


   

Lättast att ta bilder på Silver, han är så lugn och fin. Dom andra dårarna blir oftast suddiga på bild för dom springer mest runt :)


 


 


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 augusti 2013 23:55


Ja vi får väl se.. :)      

Av Louise - 24 april 2013 22:22

Hade man tagit bort allt snusk, mailen och alla snuskiga detaljer hade det varit en bra och spännande bok. Förstår inte hur de ska klara av att göra film av boken, inte utan att göra en porrfilm iallafall. Godnatt...

Av Louise - 24 april 2013 22:17

Idag fick Gabriel åka traktor för första gången. Han var helt mållös och jag är helt övertygad om att det är det enda han kommer vilja göra hos farmor och farfar :)...

Av Louise - 17 april 2013 20:55

Av Louise - 17 april 2013 20:54

Idag har jag och älsklingen målat. Det mesta av färgen hamnade på bord, kläder och hud.. Men lite fint blev också :)...

Ovido - Quiz & Flashcards