louisesblogg

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Louise - 11 november 2010 23:14

Anledningen till att vissa av mina inlägg bara innehåller bilder är att jag ibland inte vill/orkar/har något att skriva om. Som idag tex har jag inte gjort något vettigt som är värt att skriva om. Jag och hundarna tog visserligen en lång promenad i vackert väder men hur spännande är det att skriva om? Så det fick bli lite bilder ist . Inte fel det för jag gillar att fotografera och den nya appen instagram förgyller bilder s verkligen :)Ligger nu i sängen och lyssnar på stormen utanför. Bara sen någon timme tillbaka börja det att blåsa rejält. Och för en stund sen började det regna. När det är sånt här väder tänker jag alltid "tur att jag inte är uteliggare" . Och tur är väl det.. Kändes dock som att jag var ett litet steg in på den vägen när jag idag fick mitt första brev någonsin från ett inkasso företag. Handlade om 2 dataspel som jag köpte i somras. Betalade fakturan sent efter den hamnat i min skräpkorg på mailen. Tydligen hade dom skickat ut en påminnelse men jag betalade innan jag fick den så jag rev den. Nu visade det sig att det är dessa 50kr förseningsavgiften som dom vill skicka till kronofogden. Och jag har fått en varning! Inte konstigt att det går åt helvete för folk idag.. Iaf är fakturan nu betald. Natti

Av Louise - 11 november 2010 22:27

  


                  

Ovido - Quiz & Flashcards