louisesblogg

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Tips till alla med aktiva hundar!

Av Louise - 24 november 2010 20:07


Nu när det börjar är kallt och halt är det inte så lätt att ge sin hund lika mycket motion som t ex när man cyklar med den. Ett SUPER TIPS är att köpa en väska åt sin hund och lägga tyngd i. Det gör verkligen stor skillnad med väskorna! Idag har det varit extremt halt plus att jag varit i stan halva dagen, så när jag tog ut hundarna på eftermiddagen satte jag på dom väskorna och tog en promenad till hörby. När vi kom hem var dom nöjda:)


Det finns olika slags väskor, billigare och dyrare. Väskan som Silver har på bilden kostade ca 500kr. I Ullared såg jag att dom kostade ca 90kr, dock inte samma kvalitet men det duger säkert också. VIKTIGT att tänka på att ha samma tyngd i bägge facken så det blir jämn belastning på ryggen. Jag köpte handledstygder och i Liljas väska har vi två mindre PETflaskor.



  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 augusti 2013 23:55


Ja vi får väl se.. :)      

Av Louise - 24 april 2013 22:22

Hade man tagit bort allt snusk, mailen och alla snuskiga detaljer hade det varit en bra och spännande bok. Förstår inte hur de ska klara av att göra film av boken, inte utan att göra en porrfilm iallafall. Godnatt...

Av Louise - 24 april 2013 22:17

Idag fick Gabriel åka traktor för första gången. Han var helt mållös och jag är helt övertygad om att det är det enda han kommer vilja göra hos farmor och farfar :)...

Av Louise - 17 april 2013 20:55

Av Louise - 17 april 2013 20:54

Idag har jag och älsklingen målat. Det mesta av färgen hamnade på bord, kläder och hud.. Men lite fint blev också :)...

Ovido - Quiz & Flashcards