louisesblogg

Direktlänk till inlägg 1 november 2010

Sen kväll..

Av Louise - 1 november 2010 23:00

Ligger i sängen och försöker göra det jag är sämst på ,nu för tiden, att sova. Hur trött jag än är försvinner den tröttheten så fort jag lägger huvudet på kudden. Så kommer alla jobbiga tankar, den jobbigaste är såklart vad jag ska göra med mitt liv. Jag kan ju inte traska runt här hemma förevigt. Söker jobb men det känns bara som en återvändsgränd. Måste hoppa på något yrke, men vad? Jag har lärt känna mig själv tillräcklig för att veta att skriva inte är min starka sida. Så tre års högskolestudier känns inte så lockande. Vill jag ens bli sjuksköterska längre? Eller det är bara ett säkert kort eftersom jag ville det för typ 1 år sen.. Har på sista tiden varit inne på att försöka starta eget. Skaffa mi en hudterapeut utb och starta ett företag. Kanske t om en frisör utb också. Så kan jag ju starta en egen liten salong. Tanken är lockande.. Men just nu har jag så dåligt självförtroende, jag tror inte att jag kommer ro i land med det. Men vad ska jag annars bli? Hemmafru? Nej tack!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 augusti 2013 23:55


Ja vi får väl se.. :)      

Av Louise - 24 april 2013 22:22

Hade man tagit bort allt snusk, mailen och alla snuskiga detaljer hade det varit en bra och spännande bok. Förstår inte hur de ska klara av att göra film av boken, inte utan att göra en porrfilm iallafall. Godnatt...

Av Louise - 24 april 2013 22:17

Idag fick Gabriel åka traktor för första gången. Han var helt mållös och jag är helt övertygad om att det är det enda han kommer vilja göra hos farmor och farfar :)...

Av Louise - 17 april 2013 20:55

Av Louise - 17 april 2013 20:54

Idag har jag och älsklingen målat. Det mesta av färgen hamnade på bord, kläder och hud.. Men lite fint blev också :)...

Ovido - Quiz & Flashcards