louisesblogg

Direktlänk till inlägg 1 november 2010

Helgen som varit

Av Louise - 1 november 2010 13:11

Det har varit en händelserik helg.


På lördagen kl ett var jag, Martin och hundarna med broholmer sällskapet och gick i Elfdalen i klippan. Perfekt höstväder och supermysigt med en massa hundar. Efetr promenaden blev det lite fika och sen hemfärd.

Daniel och Nelly kom kl fem och det blev antrecote med potatis i ugnen, sjukt gott. Resten av kvällen var avslappnande i goda vännerslag:)

  


Söndagen bjöd på silning av vin samt byte av marsvinsburen, inte så häftigt.

Men kl tre hämtade Sarah mig och vi körde till entré i malmö. Shopping till kl sex sen bio. Paranormal activity 2, helt okej men kändes som dom klippt bort hur mycket som helst. Fjortiskillarna brevid mig gjorde inte upplevelsen bättre. Mongot som satt precis intill satt och försökte göra ljud med fötterna så man skulle tro att dom ljuden kom från filmen. Loser.

Sen så fort det var något läskigt sa han "aafyfan ja bajsa". Loser igen!

Han var svensk men bröt skit mycket, antagligen på att imponera på sina vänner som hade utlänsktpåbrå. Tyckte synd om grabben.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 augusti 2013 23:55


Ja vi får väl se.. :)      

Av Louise - 24 april 2013 22:22

Hade man tagit bort allt snusk, mailen och alla snuskiga detaljer hade det varit en bra och spännande bok. Förstår inte hur de ska klara av att göra film av boken, inte utan att göra en porrfilm iallafall. Godnatt...

Av Louise - 24 april 2013 22:17

Idag fick Gabriel åka traktor för första gången. Han var helt mållös och jag är helt övertygad om att det är det enda han kommer vilja göra hos farmor och farfar :)...

Av Louise - 17 april 2013 20:55

Av Louise - 17 april 2013 20:54

Idag har jag och älsklingen målat. Det mesta av färgen hamnade på bord, kläder och hud.. Men lite fint blev också :)...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag om mina siberian huskies, min familj och lite annat smått och gott som händer i min vardag. Vill du veta mer? Läs ! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards