louisesblogg

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Louise - 10 mars 2011 14:51

Har Precis tagit en lång promenad med hundarna. Pga av förkylning och hosta var det nästan 3 veckor sen jag gick en längre runda än ca 30 min. Men så idag när det var uppehåll i snö och regnstormen bestämde jag mig för att ta ut hundarna, tänkte först bara gå runt byn men tyckte att vädret kändes ok och kände mig dessutom pigg:) så vi gick till Hörby och hem igen. Tog ca 1 och en halv timme, det jobbiga var att det var fetaste motvinden på hem vägen samt började ösregna. När vi kom hem var alla 3 blöta från topp till tå och nu sover vovvarna som små barn. Själv försöker jag få upp värmen och funderar på att göra lite krubb. Kebab i pitabröd blir det idag:) Martin ska jobba över till åtta så han kommer väl hem vid nio.. Nä nu ska jag göra mat.Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards