louisesblogg

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Louise - 1 mars 2011 15:52

Har aldrig varit så mycket för bilar men har nu sen något år tillbaka hittat precis den bilen jag vill ha. Det vill säga en HUMMER! Mums :)

En familj nere vid ringsjön har en guldmetallic och varje gång den kör förbi kan jag inte låta bli att flina och tänka att det att det kommer att bli en bra dag. Att se en hummer är som att hitta en fyrklöver. För mig iallafall :)

Martin har lovat mig att jag ska få en någon gång i framtiden då vi har pengar. Iiiiiiihh. Och den ska vara blå!


Och längst bak ska det såklart stå:


Av Louise - 1 mars 2011 15:31

Grattis Carolina och Martin till den fina pojken!!

 

Av Louise - 1 mars 2011 15:10

Av Louise - 1 mars 2011 14:54

Som såklart är helt fullbokad :)

På fredag ska jag passa till Vittskövle och passa lilla puppen några timmar.

På lördag ska jag, Martin, Sanna och Robert till Ullared. Ska bli riktigt najs, jag ska kolla på babysaker. Visst är det lite tidigt att handla en massa saker men är det mycket billigare där så tjänar man ju på att passa på. Vill även köpa lite vårgardiner och annan heminredning.

På kvällen kommer Sara hem till oss och då ska vi boka resa till april !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D



På söndagen ska jag till malmö på den stora trädgårdsmässan med Lotta och hennes vänninor. Jag kommer bli helt i extas, klarar inte av att gå på ica kvantums växtavdelning utan att drömma mig bort.. Efter blir det ikea.

Wei vilken helg det kommer bli! Kommer dock vara pank som en råtta på måndagen.




Av Louise - 1 mars 2011 14:50

        

Av Louise - 1 mars 2011 12:23


Hänvisar till Lottas blogg om någon vill se bilder och läsa om söndagens utställning :) Kan ju iaf meddela att Lilla puppen vann BIR och hederspris!


http://leo-broholmer.bloggplatsen.se/

Ovido - Quiz & Flashcards