louisesblogg

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Ööööö

Av Louise - 18 februari 2011 14:49

Skulle bara vilja go wild´n crazy!! Köpa en massa salami och öl korv, skölja ner det med tio lite coca cola. Sen gå på en timmes hård massage för att sedan gå och en runda på stan och köpa in en massa nya fina vårkläder i min fd storlek 38..


Förstår mig inte på folk som tycker det är så härligt och mysigt att vara gravid. Var då???? Jag mår illa, har ingen matlust när det gäller nått och går ändå upp i vikt, jag är trött som en 90åring och kan feteglömma att någon skulle anställa mig pga av graviditeten. NEJ jag vet att dom inte får säga nej pga av graviditet men precis som att dom inte hittar på någon annan anledning isåfall!

Snart måste jag krypa till korset och köpa mammakläder.


Det är inte det att jag inte vill ha mitt barn, DET VILL JAG. Men jag är trött på att vara gravid. Och då har jag ändå ca 6månader kvar.. Hyjedamej..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 augusti 2013 23:55


Ja vi får väl se.. :)      

Av Louise - 24 april 2013 22:22

Hade man tagit bort allt snusk, mailen och alla snuskiga detaljer hade det varit en bra och spännande bok. Förstår inte hur de ska klara av att göra film av boken, inte utan att göra en porrfilm iallafall. Godnatt...

Av Louise - 24 april 2013 22:17

Idag fick Gabriel åka traktor för första gången. Han var helt mållös och jag är helt övertygad om att det är det enda han kommer vilja göra hos farmor och farfar :)...

Av Louise - 17 april 2013 20:55

Av Louise - 17 april 2013 20:54

Idag har jag och älsklingen målat. Det mesta av färgen hamnade på bord, kläder och hud.. Men lite fint blev också :)...

Ovido - Quiz & Flashcards