louisesblogg

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Louise - 17 juni 2011 23:00

Idag var de besök hos barnmorskan, som nu mer befinner sig i Höör och inte hörby. De påstår att de måste göra så pga semestern.. Men jag kommer ju ändå inte att ha någon att gå till när mig barnmorska är på semester?? Jävla dåligt. Iaf, magen hade växt 5 cm sen jag var där sist och jag hade gått upp 2,2kg. Så nu är har jag sammanlagt gått upp 8kg. Det mesta är nog foster vatten för magen är riktigt stor nu och jag upptäckte lite små bristningar vid sidan av magen, fast lite längre ner.. Men det var väl väntat. Har dock börjat smörja mig som en galning:) alla mina värden såg bra ut samt blodtrycket. Börjar äntligen känna mig piggare! Hoppas det fortsätter åt det hållet. Mitt höftbälte är också guld värt, har inte alls lika ont längre! Ska sova nu.. Imorgon är det jobb på Amnesty som gäller så det blir till att stiga upp i tid! Godnatt:)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag om mina siberian huskies, min familj och lite annat smått och gott som händer i min vardag. Vill du veta mer? Läs ! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards