louisesblogg

Alla inlägg under september 2011

Av Louise - 6 september 2011 10:04

.. innebär verkligen att ge upp allt. Iallafall nu i början. Det känns som att de enda jag hinner med är att diska nappflaskor, eller det är det jag prioriterar att göra när lilleman ligger i vagnen. Vilket han knappt accepterar att göra dagtid. På natten kan han ligga där flera timmar men dagtid är det knappt några minuter. Nej han ska sova på min arm. Så den tyngden i magen, som jag var så glad över att bli av med, sitter nu mera på min arm. Vilket begränsar mig, tur nog har jag lärt mig att gå på toa med lilleman på armen :) hur jobbigt det än är så älskar jag det! Iaf 23h av dygnets 24h :) mamma skulle ju vara här och hjälpa mig i 3veckor men hon fick åka hem i helgen för hon har blivit sjuk, hosta halsont och feber. Tur är att hon inte smittat oss.. Hoppas jag .. Föresten jag vägde mig förra veckan och jag har gått ner 16kg sen förlossningen. Vilken rolig överaskning:)

Ovido - Quiz & Flashcards