louisesblogg

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Louise - 13 september 2011 21:27

Dagarna rullar på! Lilla gossen växer så det knakar! De senaste två dagarna har han ätit med knappt en timmes mellanrum. Ska bli spännande att se hur lång han är och hur mycket han väger. På torsdag har vi tid på BVC. Idag ringde BM som förlöste Gabriel. Hon ville höra hur vi mådde och om vi hade tänkt på något speciellt runt förlossningen. Något vi tyckte var bra eller dåligt.


Dom är verkligen seriösa på Ystad förlossning, eftersom dom gör uppföljning. Jag vet att jag kommer föda alla mina barn där :)


Nu undrar kanske någon hur mitt liv utanför föräldraskapet ser ut. Kan bara säga att jag har för tillfället inget liv utanför. Inte för att jag inte är nöjd! Men ibland är det lite frustrerande att inte ha tid. Den lilla tiden som finns över måste jag lägga på hundarna och hemmet. Men mamma är här nu (trots att hon är rätt dålig fortfarande, har lunginflammation men det smittar ej) så jag får lite gjort.


Var och tatuerade mig igår. Tatueraren Janne är här från Thailand och han är jätte duktig på porträtt. Har väntat på att få tid hos honom så jag var så glad! Och resultatet blev jag jätte nöjd över! Det är ett porträtt på Robin, skulle ha en text till men den får jag göra vid senare tillfälle eftersom jag klarade inte mer än 3h :) Jag ska lägga upp foto när jag hinner. Har inte mobilen här så kan inte lägga upp någon nu.



 

Av Louise - 13 september 2011 21:20

Gabriel och Hampus!


   

Ovido - Quiz & Flashcards