louisesblogg

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Louise - 8 september 2011 21:39

Sjukt vad tiden går snabbt! Igår firade jag och Martin vår 4 årsdag. Jag fick en bukett vita rosor :)

(skulle vara liljor men dom var slut)


 

Av Louise - 8 september 2011 21:33

Igår tog jag en lång promenad med hundarna. För första gången på minst 3 månader! Det var blåsigt men solen var framme och jag fick verkligen höstkänslor. Trots regn och blåst älskar jag hösten. Det ända som är deprimerande är att vintern snart kommer..


 

Av Louise - 8 september 2011 14:29

Idag var jag med gossen hos BVC. Han väger nästan 4900g! Han har blivit en sån stor kille:) han har snart växt ur storlek 50.


Tiden rusar iväg.. Idag hade han på sig den pyamasen han åkte hem från bb i, den sitter väldigt tajt. Han fäster blicken bra och följer det han tittar på med blicken. I början hade han problem med tårkanalen i vänster öga, det geggade igen när han grät. Men nu ser ögat fint ut och har inte geggat ihop på 2 dagar.


Fick dock en negativ nyhet idag; eftersom jag sprack så mycket under förlossningen måste jag vänta längre än 4 veckor innan jag får bada i badkar el badhus. Hon sa 6-8 veckor. Tråkigt!! Längtar efter ett varmt bad och att få börja träna!


 

Ovido - Quiz & Flashcards