louisesblogg

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Lilla Lilja !

Av Louise - 25 oktober 2010 13:32

Stackars min älskade bebis Lilja. Hon är skendräktigt och är så otroligt ynklig och orolig. Hon har tagit en pipande plats späckhuggare till sitt hjärta som hon ömt sköter om och slickar. Hon tar den så försiktigt i munnen och lägger den mot sin mage som att hon vill att den ska dia. Ibland trycker hon med nosen på den så den piper till. Hon har även byggt som ett gryt i en av våra gästsängar. Hon har staplat upp täcken och kuddar runt ena hörnan och där ligger och och skyddar sitt "barn". Hon är så söt!


Vi ska ta en kull på hennes nästa löp som kommer vara ungefär i januari. Jag vet att hon kommer bli världens bästa mamma. Fina Liljan <3


      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 augusti 2013 23:55


Ja vi får väl se.. :)      

Av Louise - 24 april 2013 22:22

Hade man tagit bort allt snusk, mailen och alla snuskiga detaljer hade det varit en bra och spännande bok. Förstår inte hur de ska klara av att göra film av boken, inte utan att göra en porrfilm iallafall. Godnatt...

Av Louise - 24 april 2013 22:17

Idag fick Gabriel åka traktor för första gången. Han var helt mållös och jag är helt övertygad om att det är det enda han kommer vilja göra hos farmor och farfar :)...

Av Louise - 17 april 2013 20:55

Av Louise - 17 april 2013 20:54

Idag har jag och älsklingen målat. Det mesta av färgen hamnade på bord, kläder och hud.. Men lite fint blev också :)...

Ovido - Quiz & Flashcards