louisesblogg

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Onsdag onsdag onsdag

Av Louise - 20 oktober 2010 09:37

När jag vaknade imorse ville jag verkligen bara dra täcket över huvudet.

Det var så kallt i rummet och molnigt ute. Mitt humör påverkas så mycket av vädret. Är det sol kan allt kännas så lätt. Men med moln blir jag bara hängig.. Men jag ska väl inte klaga för än så länge regnar det inte.


Har tusen saker att göra idag. Måste damsuga och tvätta. Även om jag är hemma i stort sett varje dag blir det ändå att jag tvättar typ varannan vecka. Väntar tills det blir ett berg sen tar jag tag i det. Borde egentligen cykla bort till friskis och skriva in mig igen, måste komma igång med träningen!! Tänker varje dag att jag tar tag i det imorgon. imorgon imorgon imorgon


Seeeen måste jag göra det segaste av allt. Söka jobb. Ja jag vill ha ett jobb men att sitta och söka är så drygt. Blir ofta att jag måste söka jobb som jag inte kan få pga av utb erfarenhet osv. Men jag måste ju söka så då gör jag det.


Nu ska jag ut en sväng med vovsingarna innan jag ska "fånga dagen"

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 augusti 2013 23:55


Ja vi får väl se.. :)      

Av Louise - 24 april 2013 22:22

Hade man tagit bort allt snusk, mailen och alla snuskiga detaljer hade det varit en bra och spännande bok. Förstår inte hur de ska klara av att göra film av boken, inte utan att göra en porrfilm iallafall. Godnatt...

Av Louise - 24 april 2013 22:17

Idag fick Gabriel åka traktor för första gången. Han var helt mållös och jag är helt övertygad om att det är det enda han kommer vilja göra hos farmor och farfar :)...

Av Louise - 17 april 2013 20:55

Av Louise - 17 april 2013 20:54

Idag har jag och älsklingen målat. Det mesta av färgen hamnade på bord, kläder och hud.. Men lite fint blev också :)...

Ovido - Quiz & Flashcards