louisesblogg

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Louise - 9 februari 2012 19:35

Den senaste veckan har varit riktigt tung. All stress runt flytten har verkligen tagit ut sin rätt. Idag har jag varit ständigt trött FAST att jag och Gabben har vilat rätt mycket. Jag har känns mig så grå och tråkig också.. Detta vädret tar död på mig, jag hade verkligen behövt en solsemester!!!!!!!!!!!! Men såklart finns det ingen plats för något sånt i vår budget just nu. Imorgon ska vi äntligen(!) åka till vittskövle. Antagligen skulle pelletspannan fixas imorgon på dagen. Gör det inte det så tar jag med vårt elelement. Och skulle det visa sig att Liljas löp fortfarande håller i sig .. DET SKITER JAG I! Jag är så tröttpå att åka fram och tillbaka. Nu ska jag lugna ner mig . Godkväll

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag om mina siberian huskies, min familj och lite annat smått och gott som händer i min vardag. Vill du veta mer? Läs ! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards