louisesblogg

Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

And here we go again..

Av Louise - 20 maj 2012 23:23

Tänkte passa på att blogga lite innan gossen ska få sin kvällsmjölk.

From idag ska vi försöka få honom att sova i sin egen säng, han har legat där sen kl åtta och det går bra! Än så länge.. Han vaknade en gång och hade lite ont i magen men när jag la ner honom igen somnade han om.


Idag fyller min älskling Martin 25 år! Det har vi firat med resturang besök tillsammans med mina och hans föräldrar. Vi ska fira något gemensamt med mer släkt och vänner i sommar, eftersom vi bägge fyller 25. Det var första gången Gabriel var på resturang besök idag och det gick jätte bra. Han fick en tallrik frukt att äta och kladda med.


Imorgon väntar en ny vecka. En bra en hoppas jag.

Var inne på antagningen innan och ändrade lite bland mina insökningar. La till juridik kurser på distans.


 

Mina fina pojkar!!


Och så var vi där igen.. Jag ska fan ta tag i träningen och kosten. Idag skulle jag klä upp mig lite när vi skulle till resturangen men jag hade i stort sett inget som passar! Nu är det nog. Har börjat skriva ett litet träningschema och shoppat loss på gymgrossisten.se

Imorgon börjar vi!! :D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 augusti 2013 23:55


Ja vi får väl se.. :)      

Av Louise - 24 april 2013 22:22

Hade man tagit bort allt snusk, mailen och alla snuskiga detaljer hade det varit en bra och spännande bok. Förstår inte hur de ska klara av att göra film av boken, inte utan att göra en porrfilm iallafall. Godnatt...

Av Louise - 24 april 2013 22:17

Idag fick Gabriel åka traktor för första gången. Han var helt mållös och jag är helt övertygad om att det är det enda han kommer vilja göra hos farmor och farfar :)...

Av Louise - 17 april 2013 20:55

Av Louise - 17 april 2013 20:54

Idag har jag och älsklingen målat. Det mesta av färgen hamnade på bord, kläder och hud.. Men lite fint blev också :)...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag om mina siberian huskies, min familj och lite annat smått och gott som händer i min vardag. Vill du veta mer? Läs ! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards