louisesblogg

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Louise - 6 november 2011 20:54

 

Av Louise - 6 november 2011 20:47




Beställde ju en Wubbanubb som alla säger är såååååååååååååååååååå bra...



 


.......men Gabriel hatar den och får klökningar när han suger på den. Jippi.

 Kan ju även tillägga att den inte är lika billig som vanliga nappar... Långt ifrån!


Av Louise - 6 november 2011 20:34

Jag har mindre och mindre tid att blogga..

Jag kan ju skriva rakt upp och ner att förra helgen var jag på Ladys night på arenan i kristianstad. På lördagen var jag och Martin ute och åt på resturang och kollade på bio. Söndagen hade vivänner på besök. Veckan har varit tuff med för både Silver och Gabriel har varit lite småkassa. Igår(lördag) var vi i malmö och hälsade på några kompisar och idag har vi varit på gåsmiddag på Hurva gästis.


Kul att läsa detta? Nope. Bara ren fakta. Känner dock att jag har varken tid eller ork att sitta och utveckla. Det händer dessutom nästan för mycket just nu.. Jaja får se om jag orkar fortsätta blogga.



Ovido - Quiz & Flashcards