louisesblogg

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Louise - 4 oktober 2011 07:38

Ja det är dagens sanning! Men nu är vinterburen till kaninen köpt och hämtad, så samvetet är lite bättre. Ska ta mig i kragen och boka tid till massage måste dock hitta ett bra ställe.. Tröttheten är väl bara att acceptera känns det som. Gabriel har börjat sova i sin egen säng sen några dagar tillbaka och det går bättre och bättre! Inatt var första natten som han han låg HELA natten i sin säng. Vi la han där kl 21.00 efter matning och vid halv två var det dags för mat igen och byta blöja. Sen la jag han i sin säng igen (de andra nätterna har jag lagt honom hos mig, men efter att ha vaknat av ett knytnävsslag igår natt fick mig att bestämma mig :) ) och sen sov han till kl 06.30 Halleluja ! Men ändå är jag trött.. Skisamma jag ska inte gnälla för jag har världens finaste gosse:) Om 2h ska vi till BVC, var 2 v sen vi var där sist och de ska bli spännande att se hur han växt. I eftermiddag ska vi till vittskövle och hälsa på farmor och sen hem till pappa. Trevlig dag alla!

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag om mina siberian huskies, min familj och lite annat smått och gott som händer i min vardag. Vill du veta mer? Läs ! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards